Grąžinimo sąlygos
2022-04-13 2022-04-14 22:04Grąžinimo sąlygos
Tinkamos kokybės prekių, įsigytų el. parduotuvėje www.moshop.lt keitimo ir grąžinimo taisyklės:
1. Klientas, nenurodydamas priežasties, per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių perdavimo (pristatymo) dienos turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai pardavėjui el. paštu [email protected]. Pranešime turi būti nurodytas užsakymo numeris, kliento telefono numeris, pinigų sumokėjimą už prekes patvirtinantis dokumentas bei nurodytos norimos grąžinti prekės. Gavęs kliento prašymą, pardavėjas susisiekia su klientu per 2 (dvi) darbo dienas ir aptaria prekių grąžinimo detales.
2. Šia teise klientas negali pasinaudoti, jei prekės buvo išpakuotos po pristatymo ir yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių (Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.228¹⁰ straipsnio 5 punktas).
3. Dauguma www.moshop.lt elektroninėje parduotuvėje galimų įsigyti kosmetikos produktų negalima grąžinti dėl higienos priežasčių, išskyrus atvejus kai jie yra netinkamos kokybės. Jeigu klientas prieš įsigydamas prekes www.moshop.lt elektroninėje parduotuvėje turi abejonių dėl tam tikrų prekių, jis gali susisiekti www.moshop.lt elektroninėje parduotuvėje esančiais kontaktais ir susitarti apžiūrėti norimas įsigyti prekes ir įsitikinti ar tikrai nori jas įsigyti. Pardavėjas, dėl higienos priežasčių, pasilieka teisę kiekvienu atveju spręsti individualiai ar klientas turi teisę grąžinti tinkamos kokybės prekes.
4. Pardavėjui sutikus, kad prekės būtų grąžintos pardavėjui, prekės gali būti grąžinamos tik esant šioms sąlygoms:
-
grąžinamos prekės yra neišpakuotos, originaliose ir tvarkingose pakuotėse;
-
prekės nėra kliento sugadintos;
-
prekės yra nepanaudotos ir nepraradusios prekinės išvaizdos, nepažeistos prekių etiketės ir apsauginės plėvelės. Pardavėjas pabrėžia, kad negali būti grąžinamos prekės, kurių naudojimo (arba nenaudojimo) neįmanoma patikrinti. Pavyzdžiui, jei prekės gamintojas prekę originaliai įpakuoja taip, kad negalima patikrinti ar klientas prekę buvo išpakavęs ir panaudojęs (pvz. dauguma ILIA ir Sothys prekinių ženklų produktų negalima grąžinti, nes gamintojas necelofanuoja produktų).
-
prekės grąžinamos tokios pačios sudėties, kokios buvo kliento gautos, kartu turi būti grąžinamos ir už pirkinį gautos dovanos;
-
klientas grąžindamas prekes turi pateikti pinigų sumokėjimą už prekes patvirtinantį dokumentą.
-
Grąžinant prekes be pardavėjo kaltės prekių pristatymo išlaidos atitenka klientui. Pristatymo išlaidų suma išskaičiuojama iš grąžintinų klientui už prekes sumokėtų pinigų.
-
Pardavėjas, gavęs prekes ir įsitikinęs, kad grąžintos prekės atitinka 4 punkte nurodytus reikalavimus, per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų grąžina klientui pinigus už prekes į kliento nurodytą banko sąskaitą.
Netinkamos kokybės prekių, įsigytų el. parduotuvėje www.moshop.lt keitimo ir grąžinimo taisyklės:
7. Jeigu klientui buvo parduotos netinkamos kokybės prekės ir pardavėjas su klientu neaptarė jų trūkumų, klientas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:
-
nemokamai pašalinti prekių trūkumus;
-
nemokamai pakeisti netinkamos kokybės prekes į tinkamos kokybės prekes;
-
atitinkamai sumažinti prekių kainą;
-
vienašališkai nutraukti prekių pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą kainą. Tačiau klientas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu prekių trūkumai yra mažareikšmiai.
8. Klientas gali pasirinkti tik vieną iš aukščiau nurodytų reikalavimo būdų.
9. Klientas nedelsiant turi pranešti pardavėjui apie pastebėtus prekių kokybės trūkumus el. paštu [email protected]. Pranešime turi būti nurodytas kliento vardas, pavardė, užsakymo numeris, norimos grąžinti prekės, pinigų sumokėjimą už prekes patvirtinantis dokumentas, trumpai apibūdinti prekių trūkumai, vienas iš aukščiau nurodytų reikalavimo būdų, kliento telefono numeris, bei banko sąskaita, į kurią klientas nori gauti pinigus už grąžinamas prekes, jei klientas nori grąžinti prekes. Gavęs kliento pranešimą, pardavėjas susisiekia su klientu per 2 (dvi) darbo dienas.
10. Klientas, nurodyta tvarka, pateikęs pardavėjui pranešimą apie prekių pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymą, privalo savo sąskaita ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kurią pateikė pardavėjui atitinkamą pranešimą, grąžinti pardavėjui prekes. Prekės grąžinamos abiem šalim patogiu sutartu būdu.
11. Klientas gali pasinaudoti netinkamos kokybės prekių grąžinimo teise jei prekės grąžinamos originaliose pakuotėse, prekės nėra sugadintos, prekių išvaizda iš esmės nepasikeitė, t. y. prekių ar jų pakuočių išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautas prekes ir yra pateiktas pinigų sumokėjimą už prekes patvirtinantis dokumentas.
12. Pardavėjas, gavęs prekes ir įsitikinęs, kad prekės grąžintos dėl netinkamos kokybės bei atitinka 11 punkte nurodytus reikalavimus, per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų grąžina pinigus už prekes ir patirtas kliento grąžinimo išlaidas į kliento nurodytą banko sąskaitą.
13. Pardavėjas neprivalo grąžinti klientui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad pirkėjas aiškiai pasirinko kitą negu pardavėjo pasiūlytas pigiausias įprastinis pristatymo būdas.
14. Pardavėjas turi teisę nepriimti kliento grąžinamų prekių, jei klientas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.